Rene

Levering en artikel prima, maar laat het vooral niet door Cadeau inpakken!! Van de 9 artikelen zaten er 2 in echt sinterklaas papier en de andere 7 verschillende artikelen zaten in een vaag bruin papieren zakje (met een klein sinterklaas opdrukje), slecht dichtgeplakt en zo dun dat je er door heen kan kijken en zien wat de inhoud is. Zeker de 2 euro niet waard!!! Niet doen dus. Die 7 maar zelf ingepakt.... zonde van de 14 euro. Bij Cadeau zal ik het zeker nooit meer laten inpakken.

Aanvulling na reactie van Cadeau.nl:
Cadeau.nl heeft positief gereageerd op bovenstaande review en de kosten voor het verpakken teruggestort. Een prima gebaar van Cadeau.nl en dit wordt zeer gewaardeerd, vandaar het aantal sterren verhoogd van 2 naar 3 en de aanbeveling omgezet van Nee naar Ja.

Ik hoop wel dat cadeau.nl voortaan het inpakken beter en professioneler gaan doen, want anders hebben andere bestellers van een cadeau hier nog niet veel aan en voor 2 euro mag je toch wel verwachten dat er goed cadeau papier omheen zit en dat het netjes verpakt en dichtgeplakt is.
Over het verbeteren van het proces zelf heb ik geen bericht ontvangen maar ik hoop dat dit wel opgepakt gaat worden.

Reactie Cadeau.nl:

Beste Rene,
Bedankt voor deze mooie woorden. Wij zijn blij dat deze situatie opgelost is naar tevredenheid. We willen natuurlijk niet dat je een ontevreden gevoel overhoud na een bestelling bij ons. Wij zullen het proces intern verder oppakken.
Bedankt voor het goede contact en wij wensen je veel plezier met je bestelling!

Score voor Cadeau.nl: 3/5
Zou je Cadeau.nl aanbevelen? Ja