Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Annabel Mulder

Van de open dag via de reservering en dag van terugkomst was het een hele fijne ervaring! De vriendelijkheid en no-nonsens mentaliteit van de medewerkers was heel fijn, bij een kleine hick-up onderweg werden we direct prima telefonisch geholpen. Wij hebben genoten van onze eerste camper ervaring naar Zweden en zullen Camperhuren.nl aanraden als betrouwbare partner voor je eerste camperervaring!

Hoe ben je bij ons terecht gekomen?

Via de zoekmachine op internet

Vriendelijkheid en toegankelijk, open dagen zijn ook fijn, ontvangst met een bakje koffie.

Als ik dan toch iets moet noemen betrouwbaarheid van de mailbox vergroten, bij het reserveringsproces heb ik nagebeld omdat ik geen reactie had ontvangen op mijn online reservering en deze bleek niet te zijn aangekomen wegens een storing. En onze e-mail vlak na ophalen van de camper hebben we ook geen reactie op ontvangen, wellicht is deze niet aangekomen. Dit hebben we direct aangegeven bij terugkomst en de uiterst vriendelijke dame zou gelijk gaan uitzoeken wat er mis is gegaan.
En de keuze camper huren met of zonder inventaris, wij hebben onze eigen glazen, borden en bestek meegenomen en alles van Camperhuren thuis gelaten.

Score voor Camperhuren.nl: 4.5/5
Beveel je Camperhuren.nl aan bij anderen? Ja