Carglass

L.Vervoort

Ben nu tevreden

Uw ervaring

Barst in voorruit, nieuwe laten plaatsen, ging er blindelings van uit dat dit goed gebeurd was, ben naar huis gereden zag daar dat de ruit er scheef in zat, ben gelijk terug gereden (bellen niet mogelijk want plaatselijk filiaal telefonisch niet bereikbaar),daar aangekomen kwam monteur me op parkeerplaats al tegemoet en probeerde het tot mijn grote verbazing en ergernis ook nog goed te praten. Natuurlijk niet mee eens ben naar binnen gegaan voor een nieuwe afspraak, kon pas over 2 weken vanwege droogtijd lijm. Vond de afhandeling tot nu toe ver beneden peil. Ben na 2 weken teruggegaan, weer een nieuwe voorruit geplaatst, deze keer netjes en zit er perfect in, zo moet het, werd ook nog even bijgepraat over de 1e keer wat er allemaal mis we gegaan. Dit alles heeft mijn beoordeling over Carglass wel een heel stuk opgekrikt. Ben nu in ieder geval tevreden, was het gelijk zo gegaan had ik 5 sterren gegeven.

Reactie Carglass:

Dankjewel voor je feedback. Jammer om te horen dat het de 1e keer niet direct goed is verlopen. Fijn dat de 2e keer de ruit goed is geplaatst! 4 Sterren zijn we ook heel blij mee! 😀
Marja, Customer Contact Center

Score voor Carglass: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: