Contact met medewerkers
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Sandra

Altijd vriendelijk welkom door de dames van de receptie, afspraak is netjes gepland en werd dan ook op het afgesproken tijdstip geholpen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik heb mijn eerdere afspraken meerdere malen afgebeld en verzet naar een latere datum, dit vanwege de angst die ik heb voor het happen wat nodig is voor de re-base. Receptionist heeft dit keurig door gegeven aan de desbetreffende behandelaar maar helaas toen ik in de stoel ging zitten was er geen tijd voor uitleg maar enkel het 'verwijt' dat de angst tussen de oren zit. Heb hierdoor een nare behandeling gehad, en ben het vertrouwen in desbetreffende behandelaar verloren. Natuurlijk zit de angst tussen mijn oren maar dat wil niet zeggen dat deze serieus genomen dient te worden.

Zou u CDC willen helpen met hun PR? Mogen ze u daarvoor een email sturen?

Nee, liever niet

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. Wij gaan contact met u opnemen, want dit is niet correct. We weten van uw angst af en daar horen wij heel zorgvuldig mee om te gaan. Onze zorgconsulent wil graag hierover in gesprek en zal u binnen enkele werkdagen bellen. Nogmaals bedankt voor uw openheid en feedback. Dit is precies de reden waarom we feedback vragen. Team CDC

Score voor CDC Complete tandzorg: 3/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja