Marjan Tuls

Ik vond het een leuke opleiding, wel veel weetjes. Ik vind dat het voor een HBO opleiding wel te weinig diepgang inzit. Mijn achtergrond is medisch HBO, mede daardoor weet ik ook dat meer diepgang mogelijk is. De vragen mogen voor dit niveau ook wel wat moeilijker.
Ik weet niet waarop de kwalificatie wat betreft niveau gebaseerd is, maar ik zou zeggen: MBO niveau.
Ik heb 1 keer een vraag aan de docent gesteld, over stof die buiten de leerstof viel. Daar kreeg ik geen goed antwoord op.
Ik vind dat de docenten ook wel een antwoord moeten kunnen geven wat iets dieper dan de lesstof gaat. Dat vond ik wel jammer. Het antwoord heb ik uiteindelijk zelf gevonden.

Reactie Civas Opleidingen:

Beste mevrouw Tuls, hartelijk dank voor uw feedback. U heeft inmiddels contact gehad met uw studiebegeleider om uw verbeterpunten persoonlijk te bespreken. Helaas was ons afgelopen jaar niet bekend dat u het antwoord van uw docent niet diepgaand genoeg vond. U mag dat altijd aangeven, op de gebruikelijke plek in het studentenportaal. Dan helpen we u graag verder aan meer informatie. Hartelijke groet, Team Civas

Score voor Civas Opleidingen: 3/5
Zou u Civas Opleidingen aanbevelen? Ja