Margot Groot Stilstaan Bij Bewegen

Ja, ik wil de CIVAS opleiding van harte aanbevelen.
Ik heb de studie Voetreflextherapie in 2.5 maanden gedaan, van half september tot eind november 2020. Nu lees ik, dat er 5 maanden voor staan. Het is een degelijke studie bestaande uit 8 lessen, waarin je je eigen tempo kunt bepalen.
Na ieder hoofdstuk volgt er een test. Je hebt bij iedere vraag een keuze uit 4 antwoorden. Omdat ik niet zo thuis ben in dit soort vragen (geboren in 1949) kreeg ik in les 1 het minste cijfer, omdat ik meer antwoorden op een vraag had. Maar dit merk je gelijk, want na het beantwoorden hoef je maar op de knop te drukken en je ziet de correcties. Ik werd helemaal gek op “goede cijfers halen”.
Ik heb geen gebruik gemaakt van de begeleiding, omdat alles zo helder wordt uitgelegd en je op een filmpje kunt zien hoe het moet.
Waarschijnlijk door de Corona tijd is mijn dag om in een groep de grepen te ervaren in pas in maart 2021. Als het doorgaat.
Margot Groot
www. Stilstaanbijbewegen.nl

Reactie Civas Opleidingen:

Beste mevrouw Groot, hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Het doet ons veel plezier dat u zo van de studie genoten heeft. Graag tot ziens bij Civas!

Score voor Civas Opleidingen: 4.5/5
Zou u Civas Opleidingen aanbevelen? Ja
Gevolgde opleiding(en) bij Civas: Heel veel, het past niet op het lijntje