Nadine van Delft-Arnold

Al jaren een prettige ervaring gehad met Civas. Nu een opleiding gestart via het Stap-budget die zou starten op 01 Juni. Tot op heden niks vernomen of ontvangen. Telefonisch contact gehad, ik zou worden teruggebeld, nooit gebeurd. Nu telefonisch niet eens bereikbaar. Ook op mails wordt al weken niet gereageerd.
Heel spijtig dat het momenteel zo loopt, ook totaal niet gewend van Civas. Hopelijk wordt dit nog opgelost.

Reactie Civas Opleidingen:

Beste mevrouw van Delft,
Het spijt ons dat de aanloop naar uw STAP-opleiding niet verliep zoals u van ons gewend bent. Op uw e-mail van 30 mei hebben wij op 31 mei geantwoord dat STAP-opleidingen vanaf 13 juni zouden worden uitgeleverd. Uw opleiding is uiteindelijk op 20 juni verzonden, nadat wij opmerkten dat de informatie die wij van het UWV ontvingen niet helemaal overeenkwam met de informatie zoals door ons verstrekt in het STAP-aanmeldingsbewijs. Toen we dit handmatig voor u hadden rechtgezet is de opleiding direct verzonden. We wensen u veel studieplezier.
Met vriendelijke groet, team Civas

Score voor Civas Opleidingen: 0.5/5
Zou u Civas Opleidingen aanbevelen? Nee
Gevolgde opleiding(en) bij Civas: Kindercoaching, speltherapie, kindertekeningen ana...