Anouk

In het verleden met plezier hier opleidingen gevolgd, maar sinds de overstap naar het nieuwe systeem is het grootste deel van mijn ingeleverde huiswerk verdwenen en dus ook mijn cijfers. Had ik eigenlijk in mei al de studie afgerond en zou ik het certificaat dus nog opgestuurd krijgen en niet digitaal, maar heb tot op heden niets ontvangen. En om het verhaal compleet te maken is er geen contact meer met mij gezocht nadat ik vorige week gebeld heb om te vragen waar mijn certificaat blijft en zijn ze nu helemaal niet meer telefonisch bereikbaar.

Reactie Civas Opleidingen:

Beste mevrouw van Sister, onze excuses dat u in het nieuwe studentenportaal de informatie van uw 5 afgeronde opleidingen uit 2012 en 2013 niet meer kon terugzien. Wij hebben daar meerdere vragen over gekregen en daarom besloten deze informatie alsnog in te laden in het nieuwe portaal. Dit is het afgelopen weekend gebeurd, dus u kunt nu weer uw cijfers van de afgeronde opleidingen bekijken. Van uw meest recente opleiding van dit jaar kunt u ook het huiswerk inzien en eventueel nog praktijkdagen boeken, binnen de maximale studieduur van 36 maanden. Uw certificaat is ook inmiddels opgestuurd. Als we u verder nog kunnen helpen, kunt u ons bereiken via info@civas.nl. Met vriendelijke groet, Studiebegeleider Sanne van Civas Opleidingen

Score voor Civas Opleidingen: 1/5
Zou u Civas Opleidingen aanbevelen? Nee
Gevolgde opleiding(en) bij Civas: Natuurvoeding adviseur.