Corina langhorst

Heb voor de eerste keer bij jullie besteld het was jammer genoeg niet naar m'n zin maar dat kan dat het op een plaatje anders is Wat ik wel heel erg vind om zo'n klein stukje stof terug te sturen dat jullie daar dan 6.95 euro voor vragen belachelijk gewoon zal daardoor ook nooit meer wat bestellen bij jullie vriendelijke groet corina

Reactie Clubwear Company:

Goedemiddag Mevrouw Langhorst,
Ik kreeg via de feedback company uw review binnen en ik begrijp uw reaktie niet helemaal. Vandaar dat ik u deze mail stuur.
Ik begrijp dat u ons niet kwalijk neemt dat de blouse tegenvalt. Dat kan gebeuren omdat je altijd van een plaatje koopt via een webshop en de look en feel dan anders kan zijn. Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Maar vervolgens zegt u, dat wij u 6,95 laten betalen voor het terug sturen van een stukje stof.
Bedoelt u dat u voor het terugsturen 6,95 moet betalen?
Allereest betaalt u dit bedrag aan PostNL, niet aan ons. U betaalt dan voor het versturen van een pakket. Maar u kunt deze blouse ook terug sturen als brievenbuspakket (3,95) of zonder track en trace als een brievenbusstuk.
Wij hebben immers deze blouse ook aan u als brievenbusstuk gestuurd. Niet als pakket. Deze blouse is zo dun op te vouwen, dat het gewoon door de brievenbus past.
Daarnaast houden wij ons als webshop keurig aan alle wettelijke regels. Als u deze blouse zou terugsturen, dan betalen wij u het gehele bedrag inclusief de aan ons betaalde verzendkosten aan u terug. Alleen de kosten voor het terugsturen zijn voor de kosten van de klant. In uw geval had dat maximaal 3,95 gekost (brievenbuspakket met track en trace).
Het spijt mij te horen dat u door dit misverstand onze webshop niet goed vindt en zelfs nooit meer wat bij ons gaat kopen.
Jet

Score voor Clubwear Company: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Jurkje