Fetisj Koppel

Al eerder diversen malen iets via de site besteld en mogen ontvangen naar alle tevredenheid
bij de Clubwear Company .
Maar afgelopen week een keer met mijn Fetisj Queen naar Clubwear Company gereden, nadat we onze komst telefonisch af hadden gesproken. Makkelijk te vinden locatie en ruime parkeer mogelijkheden. Alleraardigst ontvangen en gelijk op ons gemak gesteld, door de eigenaresse. We wilden allebei graag het een en ander passen, omdat we allebei een "een maatje meer" hebben ! Op een foto ziet het er vaak leuk uit, maar de werkelijkheid ligt vaak anders als je het zelf aan hebt. Maar geen enkel probleem, alles werd tevoorschijn getoverd en we konden passen zoveel als we maar wilden. Voor mijn Queen twee prachtige mooie jurkjes gekocht en voor mij zelf twee goed uitziende en perfect passende shirts, en bijpassende shorts. Onze toch al grote Fetisj Kleding Collectie is weer een stuk ruimer en nog mooier geworden.
We konden niet wachten om het te gaan dragen !

Het gemak om een afspraak te maken om langs te komen, de vriendelijkheid en de mogelijkheid om te passen.
Echt een aanrader, om langs te gaan.
En ondanks dat het voor ons ruim drie uur rijden is gaan we vast en zeker nog veel vaker die kant op !!!

Eigenlijk niet !!!
Iets wat perfect is, moet je niets aan veranderen , maar continueren !

Score voor Clubwear Company: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
diversen