Homecomputerrepair

Ik ben tevreden met Codima. Als zakelijke klant is het soms vervelend dat het aankoopbedrag moet toegekomen zijn bij Codima alvorens het product wordt verzonden. Zo verlies ik veel tijd tov mijn klant. Bij mijn laatste bestelling stond de laptop op voorraad en enkle dagen later was nog niets toegekomen. Na contact met Codima bleek deze pas leverbaar na 3 weken. Vervelend voor een retailer. mijn klant zat te wachten want zijn pc was gecrasht. Na overleg met Codima werd een andere PC uit voorraad gekozen. Dit verliep vlot maar de notebook zou maar opgestuurd worden als de opleg van 69,00 EUR op de rekening van Codima stond. Aangezien het zaterdag was zou ik pas de volgende donderdag zijn nieuwe notebook kunnen leveren. (moet zelf nog 1 dag hebben om te installeren, data overzetten etc.). Ik heb dan gekozen om het toestel zelf af te halen in Gent en cash te betalen. Zo kon ik op maandag de PC leveren. Voor zakelijke klanten moet dit beter kunnen. Dikwijls kies ik voor een andere leverancier omwille van deze problematiek.

Uw ervaring

Zowel aanbod en prijzen zijn de sterke punten van Codima + het feit dat er naast de webshop een fysieke winkel is met service.

Reactie Codima.be:

Bedankt voor jouw bericht.
Voor de snelle levering van een artikel zijn we dikwijls afhankelijk van de voorraad bij leveranciers en het aantal artikelen dat bij ons en bij de leveranciers net verkocht is. Wanneer het om een laatste artikel in voorraad gaat kan het inderdaad gebeuren dat dit net weg is.
Wanneer je kiest voor betaling via overschrijving kan de levering inderdaad even op zich laten wachten, vermits het even duurt voor wij deze betaling ontvangen. Er zijn echter, zowel online als in de winkel verschillende andere betalingsmethodes die niet voor deze vertraging zorgen en die ook door zakelijke klanten gemakkelijk gebruikt kunnen worden.

Score voor Codima.be: 3/5
Beveelt u codima aan Ja