William Davis

Goede producten en concurrerende prijzen, alleen was de communicatie niet aanwezig. In het weekend betaald, geen bevestiging gekregen en ook bij navraag werd het nabellen. Daar wel gerustgesteld maar levering duurde veel langer dan op de website stond. 2-5 werkdagen werd 2 weken. Uiteindelijk goed gekomen. Was mijn eerste bestelling, misschien een uitzondering. Denk dat het wel een goede en betrouwbare zaak is.

Reactie Codima.be:

Beste
De bevestiging van de bestelling volgt meteen bij de bestelling. Een volgende bevestiging volgt zodra het product beschikbaar is, maar tussen deze twee bevestigingen zat in jouw geval inderdaad wat tijd doordat het artikel even op zich liet wachten.
Het product dat je hebt besteld was op het moment van jouw bestelling niet voorradig. In dit geval geven we een gemiddelde levertermijn weer van 2 tot 5 werkdagen, de welke we in de meeste gevallen makkelijk kunnen waar maken.
Jouw product heeft inderdaad iets langer op zich laten wachten omdat de levering van de leverancier vertraging heeft opgelopen, waarvoor onze excuses.

Score voor Codima.be: 3/5
Beveelt u codima aan Ja