Osiris

Goede service in de winkel. Telefonisch en via email is dit echter een ramp.

Uw ervaring

Artike van 900 euro besteld na 2 weken nog niet kunnen leveren heb zelf dan maar 2 dagen geprobeerd ze te bereiken om te annuleren. Niet gelukt, heb dan een kennis die in gent woond gestuurd om mijn order te annuleren 1 week later is mijn geld nog steeds niet terug gestort.

Reactie Codima.be:

Beste
Sommige artikels zijn helaas minder goed leverbaar, zeker als het niet om courante producten gaat. In dit geval kan de wachttijd inderdaad wat oplopen, vermits we dan moeten wachten tot de leverancier zelf voorraad heeft.
Een bestelling annuleren duurt geen 2 dagen. Zodra we een bevestiging van een annulering via mail binnen krijgen wordt dit ook uitgevoerd. Een mail wordt gemiddeld binnen de werkdag verwerkt. De effectieve terugbetaling kan iets langer duren omdat deze door de bank verwerkt moet worden.
Dat onze telefonische of mail service een ramp is kan ik niet echt volgen. Telefonisch wordt je steeds meteen geholpen, tenzij jouw vraag opzoekingswerk vergt dat niet meteen kan gebeuren. Het kan uiteraard zijn dat een telefoon op een druk moment niet meteen beantwoord kan worden. Op mails krijg je doorgaans binnen de werkdag reactie. Op drukke momenten, in het geval van veel opzoekwerk of in het weekend kan de reactie een dag langer op zich laten wachten. Je krijgt echter op iedere mail steeds een correcte reactie met de informatie waarover we beschikken.

Score voor Codima.be: 2/5
Beveelt u codima aan Nee