Christof Vandamme

Ik stelde een nieuwe computer samen en aangezien ik dit zelf doe is het altijd interessant om diverse shops hun prijzen te vergelijken en te bestellen waar ik de goedkoopste producten kan verkrijgen.

Bij Codima bestelde ik volgende producten:

- Intel processor
- Geheugen
- Harde schijf
- Voeding

Mijn mening over de webshop is de volgende:

- zeer handig, duidelijke omschrijving
- gemakkelijke keuze hoe je wil betalen / afhalen

Ik kreeg een bevestiging dat mijn bestelling goed is ontvangen maar ik kreeg geen verwachte datum van levering mee,
ook geen overzicht van mijn bestelde producten alsook geen overeengekomen prijs. Dit vind ik persoonlijk zeer storend, want gelet op de schommelende prijzen heb ik nergens bevestiging wat mijn gekozen product en/of prijs.

Daar ik geen zicht had welke producten er reeds aanwezig waren, ben ik 3 dagen na mijn bestelling zelf gaan vragen wanneer de vermoedelijke leveringsdatum zou zijn.
Verkoper was zeer vriendelijk echter kreeg ik geen duidelijk antwoord op vraag “het was vermoedelijk ergens volgende week.”

Persoonlijk vind ik dit geen klantenservice. Bestelling werd op 10/03 geplaatst tot op heden 17/3 nog geen zicht op een datum.

Mijn componenten om mijn computer samen te stellen, werden allemaal besteld op dezelfde dag (10/03) in 3 verschillende winkels, enkel Codima bevestigde mijn prijs niet, gaf geen overzicht van mijn bestelling alsook geen levertermijn. Het is de enigste winkel waar ik nog steeds wacht op mijn bestelling (17/3).

Ik ben zeer ontevreden hoe men de bestelling opvolgt, zeker in huidige tijden is dit zelfs amateuristisch.

Uw ervaring

Wel een vriendelijke verkoper

Reactie Codima.be:

Beste Christof
Wij garanderen nooit leverdata omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van koeriers en leveranciers, we kunnen enkel een datum beloven wanneer wij het product ook effectief in voorraad hebben. Een datum beloven zoals men overal doet is makkelijk, deze ook effectief nakomen is veel moeilijker, vandaar dat wij een periode in plaats van een datum geven, zo beloven we niks dat achteraf niet nagekomen kan worden.
Ik begrijp niet wat je bedoelt met de bevestiging van de prijzen. De prijzen staan enerzijds op de website en anderzijds ontvang je na het plaatsen van jouw bestelling een mail met daarin een overzicht van jouw bestelling, waar de prijzen ook nog eens in staan. Ook bij de bevestigingsmail dat de bestelling klaar voor ophaling / verzending is wordt een PDF toegevoegd met de leveringsbon / de factuur. Misschien is de bevestigingsmail in jouw ongewenste mail terecht gekomen?
Het is een feit dat de levering van jouw bestelling iets langer geduurd heeft dan gemiddeld, (besteld 10/3, klaargezet voor ophaling 19/3). Dit had misschien iets sneller gekund.
We kijken na waarom jij geen prijsoverzicht hebt gekregen en waarom deze bestelling enkele dagen langer geduurd heeft dan gemiddeld. We proberen hier in de toekomst rekening mee te houden.
Bedankt voor uw bestelling!
David
Codima BVBA