Kwaliteit

Maik Arts

Tuinhuis Yorick gekocht. Zeer sfeervol huis, maat van een kleine woonkamer. We zaten in een verbouwing, sliepen in de caravan en gebruikten dit tuinhuis om gezellig in te kunnen zitten. Bartafel, tv-hoek, slaapbank en twee fauteuils: het past er met gemak in. Onder de overkapping kunnen we heerlijk zitten, paar mooie ledstrips eronder gemaakt van Philips hue en als het donker wordt creëer je een heerlijke ambiance.
Nu is de verbouwing klaar en zitten we nog steeds heel vaak in dit tuinhuis. Zijn er erg blij mee.
In elkaar zetten is echt een eitje, met twee personen ben je in een halve dag klaar. Mocht je twijfelen; niet doen, is echt een topaanschaf.
Vergeet niet de knop “ persoonlijke korting” aan te klikken, scheelde nog eens ongeveer 10% bij ons.
Werd na maandje gebeld of alles goed was, erg netjes. Ook via mail goed contact over de verwachte levertijd, persoonlijke benadering en zeer vriendelijk. Normaal wil ik ook een kritisch punt benoemen, maar die heb ik nu niet.👍
Bedankt!

Opvallende sterken punten

Persoonlijke aandacht.
Kwalitatief product.
Levering op afspraak.
Goede prijs.

Reactie Countrywood:

Hartelijk dank voor de prachtige review! We hopen dat je heel veel plezier zult hebben met het tuinhuis!
Zoë van Countrywood

Score voor Countrywood: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja