Kwaliteit

Daniëlle van Veeren

Normaal gesproken schrijf ik geen reviews, maar voor de bijzonder goede ervaring die wij hebben met de klantenservice van Countrywood wil ik een uitzondering maken. Wij kochten vorige zomer een tuinkast die in 2 dozen bezorgd werd, en kregen die niet goed in elkaar; een van de onderdelen leek niet te passen. We namen contact op met de klantenservice waar we bijzonder vriendelijk te woord werden gestaan. Medewerkster Annemijn verzocht ons een video van het probleem op te sturen welke zij door zou zetten naar de technische dienst. Lang verhaal kort: uiteindelijk is de kast kosteloos opgehaald en is er een nieuw exemplaar geleverd. Door levering vanuit het buitenland duurde dit even, maar al die tijd is het ons steeds volkomen duidelijk geweest dat Annemijn er alles aan zou doen om ons te helpen. Dit oprechte en persoonlijke contact heeft ons vanaf het begin af aan gerust gesteld. Hoe fijn is dat! Dat is zeker niet bij elk bedrijf het geval. Naast dat we nu blij zijn met de mooie tuinkast, zou ik precies om dié reden zeker weer bij Countrywood kopen!

Opvallende sterken punten

Persoonlijk contact, klantvriendelijkheid

Reactie Countrywood:

Hartelijk dank voor de prachtige review! We hopen dat je heel veel plezier zult hebben met de tuinkast!
Zoë van Countrywood

Score voor Countrywood: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja