Eva

Zeer matig. Op de de webpagina waar ik mijn aankoop deed stond een deal met meerdere items bij elkaar. Deze werden vervolgens niet geleverd omdat één van deze items niet op de factuur stond. Vervolgens kwamen ze ons ook niet tegemoet, terwijl ik het nota bene nog gecheckt heb van te voren omdat het een cadeau betrof. Bij dat checken zeiden ze namelijk dat het er wel bij zat. Misleiding, als je het mij vraagt.

Reactie Crafts & Co:

Hallo Eva,
bedankt voor je feedback. We vinden het jammer te horen dat je ons zo laag beoordeeld terwijl deze misinformatie niet aan ons lag.
Zoals per mail ook aan jou aangegeven, heb je ons een screenshot van de webshop gestuurd. Dit was geen screenshot van jouw geplaatste bestelling maar van een combideal op de webshop.
Wanneer jij ons een losse screenshot stuurt van een combideal met de vraag, 'als ik dit besteld heb, dan zit alles in de titel en op de foto er toch bij?' dan staat dit los van jouw bestelling en is het heel simpel. Wat er in de titel staat, zit er inderdaad in. Dat jij toevallig een andere deal gekocht had die dezelfde prijs had, wil dan niet zeggen dat je die andere deal bestelt hebt.
Waar we later achter kwamen was dat je de factuur van jouw bestelling al ontvangen had voordat je ons een losse screenshot stuurde van de webshop en op de factuur stonden precies de producten die je daadwerkelijk besteld had één voor één benoemd.
We hebben je daarnaast aangeboden om de volledige bestelling te retourneren en dat je de combinatie die je wilde bestellen natuurlijk alsnog kon bestellen dus naar ons idee hebben we alles gedaan om te zorgen dat jij zou ontvangen wat je wilde in plaats van wat je had besteld.
Nogmaals, jammer dat je onze service zo beoordeeld want we helpen altijd graag maar in dit geval lag deze miscommunicatie niet aan ons.
^Isabella - team Crafts & Co

Score voor Crafts & Co: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Naaimachine plus accessoires