Service
Eenvoud boeken

Burnie van der Tol

Het is zoeken in een doolhof wanneer je voor de eerste keer wilt gaan cruisen en dat zal het ook wel blijven maar CruiseReizen is voor mij dè oplossing gebleken. Met Kimberly van CruiseReizen uitstekend contact over onze wensen en het begrijpen van wat we belangrijk vinden. Zijn voor het eerst in september 2019 gegaan (Noorse fjorden) via jullie. Nu in december voor de tweede keer op zoek via aanbieding in de krant van andere organisaties en willen nu naar de zon met een mooie aanbieding, en kom toch weer uit bij: \"nog even ook Kimberly bellen\". Naast haar is iedereen bij CruiseReizen die ik aan de lijn krijg bijzonder behulpzaam en vriendelijk (ik bel veel :( voor weer meer vragen). Het gevoel met een specialist te bellen die weet waar het over gaat is hier absoluut het geval. Wij gaan nu dus weer via CruiseReizen vanwege het fijne meedenken van Kimberley zij luistert en weet dan wat we zoeken; ze reageert altijd snel. Ik ben er van overtuigd dat natuurlijk niet alleen Kimberly dit doet en dat een ieder die met CruiseReizen zal bellen haar of zijn Kimberly treft.

Score voor CruiseReizen.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Soort kamer/ arrangement: