Amsterdam

Wij boeken al jaren bij Cruisewinkel en meestal tot tevredenheid. Alleen deze keer gingen er toch dingen mis. in de eerste instantie was alles goed besproken en kreeg ik een offerte aanvraag, die moest ik online bevestigen, heb ik meteen gedaan. Toen kreeg ik problemen met invullen bij transfers, die had ik al bij Cruisewinkel geboekt en nu kon ik alleen verder met mijn boeking als ik transfers aanklikte, dit was verwarrend, want ik kwam op de site van het Transferbedrijf. Ik heb Cruisewinkel gebeld en gezegd dat ik niet verder kon, heb totaal 4 mensen gesproken die het ook niet wisten, uiteindelijk de vrouw waarbij ik geboekt had en die zei dat alles in orde was en ik uit het programma kon. Uiteindelijk was ik 1,5 uur verder en behoorlijk gestresst. Toen moest ik me aanmelden bij HALen daar begon het al dat er een verkeerd Mariner ID stond. Ik HAL gebeld, zij hebben het veranderd. Toen ik bij het invullen van de vliegmij. kwam stond Fly Level SL niet in het rijtje, weer HAL gebeld, hun ook onbekend. Dit gemaild naar Cruisewinkel, de naam was Vueling en ze hadden verder alles al bij HAL voor me ingevuld, ik hoefde verder niets te doen. Voor de zekerheid toch alles nagelopen, de terugvlucht was niet ingevuld en ik moest mijn creditcardnummer ook nog invullen. Goed dat ik gekeken heb, anders had dit dat allemaal bij het inchecken van het schip moeten doen. Ze hebben wel hun best gedaan, maar enige stress had mij bespaard kunnen worden.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Dit is de 4e cruise van HAL die wij via Cruisewinkel geboekt hebben. Ik denk dat men dat in het systeem kan zien, dus even vragen naar de Mariner ID's had wel fijn geweest. Ik heb zelfs gezegd dat het onze 4e cruise met HAL was. Ook als men meteen de juiste vliegmaatschappij had gegeven, hadden we minder problemen gehad. Ik hoop dat we de juiste informatie bij de papieren krijgen over de transfers van luchthaven naar schip en vice versa. Niet dat wij in Rome over het halve vliegveld moeten dwalen. Voor de rest is alles keurig toegestuurd.

Reactie Cruisewinkel.nl:

Goedendag,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u deze boeking als minder positief heeft ervaren in tegenstelling tot uw vorige boekingen bij Cruisewinkel. Graag leggen wij u de nieuwe features uit die wij onze klanten aanbieden na een definitieve boeking. Wanneer u de boeking definitief maakt, zult u vervolgens in een scherm komen waarbij u extra’s als transfers en hotels direct kunt bijboeken. Dit gaat buiten Cruisewinkel om. Indien dit niet voor u van toepassing is, kunt u dit uiteraard afsluiten. De boeking is dan namelijk al gemaakt. Wij hebben uw dossier zorgvuldig bekeken maar zien helaas niet terug dat u hierover met vier verschillende collega’s heeft gesproken. Wij hebben uw Marinernummers in ons systeem staan en hebben hier een duidelijke notitie van gemaakt, om deze zo in de toekomst direct toe te kunnen voegen. Tevens geeft u aan dat de online check-in niet compleet was. Uiteraard beschikken wij niet over uw creditcard gegevens en hebben wij deze niet kunnen toevoegen. Wij hebben enkel de gegevens die verplicht waren voor u ingevuld. Het registeren van een creditcard kan uiteraard bij het inchecken, deze verwerking neemt minimale tijd in beslag. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u hierdoor veel stress heeft ervaren en hopen u hierbij meer inzicht te hebben gegeven in de verschillende processen.
Uw Cruisewinkel Team

Score voor Cruisewinkel.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Cruise: 58549