1998 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Karin broekhuijsen fotografie (en nog steeds werkende en ga nog wel even door met werken de komende jaren)

Uiteraard ben ik dankbaar dat ik heel veel terug heb!!!!!!

wat we lezen op de website, werken ze heel schoon, dat zal wel al het halve werk zijn om bestanden te redden

iets meer uitleg met minder moeilijke woorden, die we online op moeten zoeken, de meeste mails zijn standaard, dus waarom niet wat minder afkortingen van woorden die we niet kennen. Helaas mis ik een aantal bestanden gemaakt met mijn nieuwste camera, CR3 bestanden, van sommige had ik gelukkig TIFF bestanden of JPG bestanden al gemaakt. Uiteraard ben ik heel blij met de rest dat is logisch, vijf dagen is er dan nog om het een en ander na te kijken, als je twee harde schijven met 4,5 terrabite aan foto's hebt is dat onmogelijk om in 5 dagen na te kijken. helaas was de levertijd geen uiterlijk 14 dagen maar 3 weken.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Karin,
We vinden het belangrijk om ook klanten zonder technische achtergrond heldere informatie te bieden. Hoewel we proberen om daaraan te voldoen, begrijpen we dat er altijd ruimte is voor verbetering. Bedankt voor je feedback dus; we waarderen dit enorm.
Je geeft aan dat de levertijd geen 14 dagen maar 3 weken bedroeg. De termijn van 14 (werk)dagen staat echter voor de geschatte hersteltijd, en we zijn ruimschoots binnen deze periode gebleven.
We zijn blij dat, ondanks het ontbreken van enkele bestanden, de meeste van je 4,5 TB aan foto's zijn hersteld.
Heel veel werkplezier met de teruggevonden foto's!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja