1998 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

schots

Na het lezen van de reviews en de website van DRN brachten wij onze IMac (van 2.500€) binnen. Na 6 weken wachten en het betalen van meer dan 600 euro mochten we onze IMac en externe harde schijf ophalen. Men vond het héél normaal dat onze IMac opengebroken en het scherm gebarsten was want de data was toch teruggehaald. Toen ik de politie wou bellen zei men dat ik maar een klacht moest indienen en dan kwam het in orde verzekerde men ons. Wel de klacht is verworpen! Dan zal ik naar de geschillencommissie moeten stappen want dit is onaanvaardbaar.

Een groot deel van onze data werd gerecupereerd.

Correcte info verschaffen, klantvriendelijkheid ontbrak.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Het is goed om te vernemen dat uw data succesvol zijn hersteld en dat u weer toegang heeft tot uw bestanden. We begrijpen dat het vervelend is dat er een barstje in het scherm is ontstaan. In al onze communicatie benadrukken we dat we uitsluitend de datadrager willen ontvangen om situaties zoals deze te voorkomen. Ook maken we duidelijk dat het inleveren van complete systemen, zoals laptops en pc's, volledig op eigen risico gebeurt. U heeft ervoor gekozen om de volledige iMac bij ons aan te leveren zonder de datadrager los te koppelen.
Daarnaast willen we erop wijzen dat u zich bij het ophalen van de iMac agressief heeft gedragen tegenover een van onze medewerkers. Dit gedrag is uiteraard niet acceptabel. Onze collega is kalm gebleven en heeft u geïnformeerd over de procedure voor het indienen van een klacht.
We betreuren de schade aan het scherm, maar benadrukken nogmaals dat we van tevoren duidelijk hebben gecommuniceerd dat het openen van een volledig systeem op eigen risico gebeurt wanneer we niet enkel de datadrager ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee