Nn

De levering duurde echt heel lang helaas

Beschrijf hier uw ervaring

Zie boven

Sneller leveren zou niet verkeerd zijn dit soort stalen zou gewoon de volgende dag geleverd moeten zijn niet een paar weken wachten

Reactie De Mooiste Muren:

Beste Fred,
Wij hebben vernomen dat u niet helemaal tevreden bent met de bestelling. Dit vinden wij spijtig te horen daar wij elke order met zorg dragen.
Daarnaast proberen wij klanten zo goed mogelijk te informeren dat begint al bij de oriëntatie op de website, voor stalen proberen wij een eerlijk verwachting te scheppen door op meerdere plekken aan te geven dat de levertijd 1- 3 weken kan zijn.
Ook informeren wij na een week u over de staal, ondanks de aangegeven levertijd waar u mee akkoord bent gegaan door de aankoop te doen. In de orderbevestiging wordt wederom de aangegeven levertijd vermeld.
Mocht een levertijd on verhoop toch te lang duren, zijn wij altijd bereikbaar om met u mee te denken over een oplossing. Wij zijn namelijk een klein hecht team dat ten slotte het beste wilt voor een klant.
De staal die u besteld heeft komt uit Frankrijk en werd rechtstreeks naar u verzonden.
Nogmaals onze excuses dat uw ervaring is tegen gevallen. Wij hopen alsnog dat u tevreden bent met de staal die u ontvangen heeft.
Mochten er nog vragen zijn over het behang weet u ons te vinden, bellen, mailen of u bent in de winkel welkom.
Team De Mooiste Muren

Score voor De Mooiste Muren: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: