Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Tim van Benthem

Helaas geen fijne ervaring met dit bedrijf. Alles is super, de veiligheid is super. Er wordt gevraagd naar ID, je krijgt een e-mail na kluisbezoek, dat is allemaal super. Alleen het volgende, ik heb een verzoek gedaan om mijn contract te beëindigen en hiervan een bevestiging ontvangen. Ik heb mijn kluisje leeggehaald tevoren. Tóch kreeg ik opeens een factuur van € 300 omdat mijn contract stilzwijgend is verlengd met een jaar. Wat blijkt... doordat ik mijn sleutel té laat heb ingeleverd moet een jaar langer een kluisje houden. Vet dom van mij natuurlijk, maar de manier waarop je behandeld wordt als je de situatie probeert uit te leggen was heel onpersoonlijk. Tot dusver mijn review.

Op welke vestiging bent u geweest?

Heerenveen

Veiligheid is super!

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer van Benthum, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Vervelend dat u dit op deze wijze ervaren heeft. In het algemeen: wij bevestigen eerst de einddatum waarvoor de sleutels ingeleverd moeten worden op de vestiging. Wij kunnen het contract pas definitief beëindigen indien beide sleutels ingeleverd zijn. Indien dit niet tijdig gebeurt vindt er alsnog een proces plaats zodat uw waardevolle spullen opnieuw verzekerd opgeslagen liggen voor 12-maanden. Hiermee wordt het nieuwe huurjaar aan de klant gefactureerd en is daarmee automatisch verlengd.
Zoals vermeld is op het contract en door ons wordt toegelicht bij ondertekening. Hopende u hiermee nader geïnformeerd te hebben. Wij zijn u graag een volgende keer verder van dienst bij een kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Score voor De Nederlandse Kluis: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: