Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

E

Wij zijn vandaag geholpen door Carien, een leuke en vriendelijke mevrouw. Dit is onze eerste ervaring geweest met een kluis huren en ze heeft alle stappen goed uitgelegd wat voor ons erg helder is hoe we in de toekomst in de kluis kunnen.

Op welke vestiging bent u geweest?

Breda

Fysieke beveiligers aan de deur kan voor extra beveiliging zorgen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw E.,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. In antwoord op uw verbeterpunt; voordat wij mensen binnenlaten voorbij onze beveiligde deuren zullen onze medewerkers altijd eerst kijken via het camerasysteem wie er voor de deur staat. Onze vestigingen hebben de hoogst mogelijke veiligheidsgraad (4+). Hieronder valt onder andere 24/7 live camerabewaking die gekoppeld is aan de meldkamer. Het is bij ons dus niet mogelijk dat er iemand ongemerkt naar binnen kan. Bij binnenkomst voeren wij bij iedere persoon aan de balie een verificatie uit. Hierop zien wij streng toe waarna pas verder toegang verleend wordt tot de overige ruimtes in het pand en uiteindelijk de kluis. Hopelijk geeft dit u bij een volgend kluisbezoek een vertrouwd gevoel dat het goed geregeld is. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Score voor De Nederlandse Kluis: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: