Harry Locht

07-05-2024
We zijn al 10 jaar klant bij de Hagenpoort waarvan de klantvriendelijkheid bijna spreekwoordelijk is. Onze laatste ervaring heeft die in overtreffende trap bevestigd: er leek vorige week iets aan de hand te zijn met de diepvriezers die we eind 2021 bij de Hagenpoort hebben gekocht. De monteur kwam binnen de kortste keren en constateerde dat de oorzaak zeer waarschijnlijk overmatige condensvorming was. Hij adviseerde deze vriezers direct te ontdooien gedurende 48 uur en bood daarbij spontaan aan om onze diepvriesspullen mee te nemen naar de zaak om ze daar voor ons zolang in een vriezer te bewaren. Toen naderhand geen gebreken bleken aan onze vriezers en onze spullen weer teruggebracht waren kregen we geen rekening onder het motto: service is service! Toen we voorstelden om in ieder geval de voorrijkosten te betalen, werd dat voorstel afgewezen! Zo'n staaltje van klantvriendelijkheid is in deze tijd van een steeds killer wordende maatschappij een grote zeldzaamheid en o.i. alleszins het vermelden waard!
Harry & Joska Locht

Reactie Dé Witgoed Specialist De Hagenpoort:

Bedankt voor de mooie review.

Score voor Dé Witgoed Specialist De Hagenpoort: 4.5/5
Zou u ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Ja