dhr. van den Bergen

Om prijzen te vergelijken eerst maar eens gebeld met een concurrent van de Witgoed Specialist, eentje in Terneuzen (grote winkel) tijdens hun openingstijd. Eerste keer werd er niet opgenomen, tweede keer wel waarbij ik automatisch werd doorverbonden met hun hoofdfiliaal elders in het land. Ik voelde me daarbij al direct een nummertje zoveel. Telefonist was zakelijk en direct, had de gespeelde vriendelijkheid van een robot. Hoe anders was dit bij de Witgoed Specialist Terneuzen. Vriendelijke vrouw aan de telefoon. Toen ik zei dat ik bij concurrentwinkels prijzen aan het opvragen was om te vergelijken gaf ze mij te kennen dat ze dit begrijpt, ze wenste me zelfs succes toe met mijn verdere zoektocht naar een eventueel betere deal, bleef daarbij erg vriendelijk. Dit gaf voor mij de doorslag om met de Witgoed Specialist in zee te gaan. Ik voelde me goed behandeld door de telefoon, eenmaal in de winkel zette dit zich op dezelfde voet verder. Apparaat is inmiddels afgeleverd op de vooraf afgesproken datum, ik ben er zeer tevreden mee. Een Pluim voor Witgoed Specialist Terneuzen!

Score voor Dé Witgoed Specialist Terneuzen: 5/5
Zou u ons aanbevelen bij vrienden en/of familie Ja