K.Predeek

Ik ben goed geadviseerd door mensen in het Filiale Veldhoven - zoals ik ook ook gewend ben v.d.Weijer. Omdat ik goed wordt geholpen en wordt geadviseerd komen wij regelmatig in jullie winkels als we wat nodig hebben. Deze keer waren wij op zoek naar een nieuwe Magnetron- Combi-Oven. Ik ben goed adviseert in de winkel.
Echter, toen ik opbelde naar de Filiale in Veldhoven over de vraag of onze keuze (vrijstaande Sharp R-961NW) ook geschikt is om in een hoge keukenkast te zetten - werden wij zwaar teleurgesteld.
De afmetingen waren zeer zeer krap, in de diepte was er geen enkele ruimte over, aan de zijkanten ca. 1 cm en naar boven toe ook ca.1 cm. Toen ik vroeg of ik met deze afmetingen de vrijstaande combi magnetron in de kast kon plaatsen, kreeg ik te horen“ dat moet nét lukken“.
Toen we het apparaat hebben aangeschaft en het boekje begonnen door te lezen - schrokken wij enorm! De fabrikant eiste maar liefst 13 cm ruimte tussen apparaat en kast, als je deze combi-oven in een kast wilde plaatsen..alles andere was gevaarlijk en er gelden dan ook geen garanties meer.
Wij zijn dus heel slecht en verkeerd voorgelicht aan de telefoon.
Helaas heb ik geen naam genoteerd of gevraagd, het was een man.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Al heel lang

Score voor Dé Witgoed Specialist Van de Weijer Veldhoven: 4/5
Zou u ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Ja