Frank

Ik was opzoek naar een nieuwe inbouw koelvriescombinatie. Via mail een vraag gesteld over een type wat mijn interesse had ivm of het wel zou passen. Hierop netjes antwoord gekregen. Ze hadden meet info nodig over de huidige maten van mijn koelvriescombinatie. Deze heb ik gegeven en daarna bleef het stil. Vervolgens nog een mail verstuurd maar hierop helaas ook geen reactie. Zelf maar naar de winkel gegaan om het uit te leggen. Helaas konden ze de mailtjes niet vinden.
Uiteindelijk op advies van een medewerkster een keuze gemaakt voor een koelvriescombinatie en hiervoor via een offerte gekregen. Deze beantwoordt met een akkoord en toen bleef het weer stil. Geen bevestiging dat ie besteld zou worden, dus zelf via telefoon maar weer contact opgenomen.
Door de huidige situatie zou ie waarschijnlijk in week 25 geleverd worden. In week 26 zelf maar contact opgenomen wat de nieuwe verwachte datum zou zijn. Dat werd week 28. Eind week 28 toch maar weer contact opgenomen en plots was ie binnen.
Vervolgens volgens afspraak netjes geplaats. De oude uitgebouwd en de nieuwe geplaats. Dit is allemaal netjes gebeurt. Na het plaatsen nog uitleg gehad over de werking van de koelvriescombinatie.
Zoals je kunt lezen zou het klantencontact beter kunnen. Verder een fijne winkel waar ze de tijd voor je nemen en een goed advies.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Eerste keer

Score voor Dé Witgoed Specialist Van de Weijer Veldhoven: 3.5/5
Zou u ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Ja