B. Klausnitzer

Tijdens binnenkomst vriendelijk begroet en er werdt gevraagd of men behulpzaam kon zijn, we wilden eerst zelf rondkijken en de verkoopster deed een stapje terug maar hield wel oogcontact, na een tijdje vroegen we haar (Kim Knubben) voor advies voor een koel- vriescombinatie, ze liet ons alle modellen uitgebreid zien, ook werden de afmetingen en het energieverbruik uitgelegd, hoewel het druk was nam ze de tijd voor ons, er werdt zelfs een kop koffie aangeboden, uiteindelijk hebben we gekozen voor een apparaat van Samsung, levertijd was enkele werkdagen want het weekend was er tussen.
Twee dagen na onze bestelling zagen wij hetzelfde apparaat €70 goedkoper, ik nam contact op met witgoedspecialist Weerts en gaf dit aan, zonder problemen werdt mijn bon aangepast, hulde hiervoor.
Bezorging was stipt op tijd, apparaat werdt netjes uitgepakt en op de plaats gezet, aangesloten en ingesteld door twee correcte bezorgers, oude koelkast werdt netjes meegenomen. Al met al 5 sterren, ik weet waar ik mijn volgende aankoop ga doen.
Weerts proficiat ga zo door.

Score voor Dé Witgoed Specialist Weerts: 5/5
Zou u ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Ja