h.van tessel

Na levering bleek dat het patroon van de bedrukking niet uitgelijnd is op de stiknaad. in mijn geval betrof het twee gestreepte overtrekken die op een boxspring bed gebruikt zouden worden. ik vind dit een storend effect. ik bemerkte dit pas nadat ik de overtrek [direct na uitpakken] had gewassen
.de enige oplossing die door dekbedovertrekkenenzo geboden werd was het terugnemen van de nog in de verpakking overtrek zittende overtrek.

geef de klant duidelijkheid wat hij kan verwachten hoe de afwerking van een getreepte overtrek eruit zal zien.
enige coulance t.o.v. de klant mag wel gehanteerd worden.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Geachte heer van Tessel,
Alhoewel u hier op voorhand al mee dreigde, ben ik ontzettend teleurgesteld in uw slechte review. We hebben uitgebreid telefonisch contact gehad en ik heb u uitgelegd dat de wensen die u heeft met betrekking tot een gestreept dekbedovertrek niet realistisch zijn. Er is geen enkele leverancier die kan garanderen dat de lijnen op de naad exact gelijk doorlopen, dit verspringt altijd een beetje. Ik heb dit bij meerdere leveranciers voor u nagevraagd. Daarnaast heb ik u alternatieven geboden maar u blijft bij uw standpunt dat u dekbedovertrekken wilt waarbij de lijnen exact op de naad doorlopen. Ik kan u dit met de beste wil van de wereld niet aanbieden. U zou dan middels maatwerk een dekbedovertrek moeten laten confectioneren maar dit is uiteraard aanzienlijk duurder. Nogmaals ik ben zeer teleurgesteld daar ik zeer ver ben gegaan in het uitzoeken en aanbieden van alternatieven en coulance. Ik kan echter geen onmogelijke dingen waarmaken.

Score voor Dekbedovertrekken & Zo: 0.5/5
Zou je mijn bedrijf aanbevelen? Nee