Eam Ruitenberg

Rievierencruise Rotterd.Brussel, Antweren etc.

Hoe heeft u uw reis met Destin ervaren?

T.o. v. de kosten. Redelijk.

Reactie Destin Travel:

Geachte heer en mevrouw Ruitenberg,
Graag maken wij van de gelegenheid gebruik te reageren op uw review. Naar wij nu begrijpen bent u minder goed te spreken over de reis die u onlangs met Friendship Cruises heeft gemaakt. U geeft ons slechts 2½ ster. Dat is eerlijk gezegd een zeer teleurstellende score. Dat betekent dat de reis u zwaar is tegengevallen. U mag van Friendship Cruises met een gerust hart veel verwachten. Wij hebben immers geen talent voor B-keus. We varen met de mooiste vloot met de nieuwste schepen in Europa, mooier en luxer vindt u ze niet. Intern hebben we uw review besproken. Want met zulke berichten gaan bij ons alle alarmbellen rinkelen. Graag hadden wij dit eerder willen weten. Dan hadden terstond en ter plekke aan boord tijdens uw reis actie kunnen ondernemen. Nu is de reis voorbij. Wat jammer nou. Zonder iets aan uw reiservaring af te doen vertellen we u graag hoe uw medepassagiers deze cruise hebben gewaardeerd met:
Reis algemeen: 8,7
Gemiddelde score over alle vragen: 8,3.
Op onze enquêtes kunt u ons met zeer goed maximaal een 9 geven. In deze review is 5 sterren het maximum. Deze keer moeten wij genoegen nemen met slechts 2½ ster.
Dat is ver onder onze norm. Enerzijds spijt het ons oprecht dat we u teleurgesteld hebben. Anderzijds moeten we u eerlijk bekennen dat wij geen mooiere en luxere schepen in ons assortiment hebben. De kans dat we elkaar nog eens aan boord van een van onze varende hotels zullen verwelkomen acht ik niet zo groot. Desondanks wil ik u hartelijk danken dat u uw reiservaringen toch nog met ons hebt willen delen. Zodoende weten we wat er speelt, houden we de vinger aan de pols en kunnen we daar waar mogelijk verbeteringen realiseren.
Met vriendelijk groet,
Cees van Pelt