Familie Stive-Darcy man en vrouw

Na eerdere goede ervaring met de Danube cruise was de Saone/Rhone cruise een grote teleurstelling

Hoe heeft u uw reis met Destin ervaren?

van de 7 vaardagen zijn er slechts 4 uitgevoerd, de geboden compensatie is welhaast een belediging

Reactie Destin Travel:

Geachte familie Stive Darcy,

U begrijpt dat het een grote teleurstelling is dat wij slechts een halve ster, gelijk aan het rapportcijfer 1, van u ontvangen. Dat zijn we eerlijk gezegd niet gewend.
Inmiddels bent u ook in contact per mail en telefoon met onze directeur Cees van Pelt. Desalniettemin dachten wij er goed aan te doen om, los daarvan, separaat wel vast te reageren op deze review. Zonder aan uw persoonlijke ervaringen af te doen, waarover we graag verder met u in gesprek gaat, is het wel goed om ook de feitelijke situatie hier te benoemen.

U mag van Friendship Cruises met een gerust hart veel verwachten. Ook dat wij u zowel voorafgaand aan de reis, op website, reisgids en in de reisdocumenten maar ook tijdens de reis, transparant informeren over tal van belangrijke aspecten. De dag voorafgaand aan uw cruise hebben wij u geïnformeerd over de hoge waterstanden op de Saone. Deze waterstanden zouden mogelijk gevolgen kunnen hebben voor uw reis.
Op uw tweede reisdag, na overnachting in Nancy en onderweg naar Lyon voor de geplande inscheping dezelfde middag, hebben wij u in de touringcar per brief geïnformeerd dat wij inmiddels bericht hadden ontvangen van de rederij dat er op dag 3 en 4 definitief niet gevaren kan worden over de Saone van Lyon via Macon naar Chalon-sur-Saone. Samen met onze lokale contacten, gidsen en agenten zijn we er alsnog in geslaagd een mooi gelijkwaardig excursieprogramma te realiseren voor dag 3 en 4 vanuit Lyon. Heel concreet gaat het dus “slechts” om 2 vaardagen waarbij het excursieprogramma vanuit Lyon kon worden uitgevoerd.

Samenvattend:
Alleen op dag 3 en 4 is het vaarschema vanwege het hoge water op de Saone om nautische redenen gewijzigd. Op alle andere dagen, 1,2,5,6,7,8 en 9 is het reisprogramma conform het gepubliceerde programma geheel gerealiseerd.
In onze algemene voorwaarden zoals u deze vindt op onze website en in de brochure schrijven wij dat wijzigingen in de vaarroute, vaarschema en/of excursieprogramma vanwege nautische en organisatorische redenen altijd zijn voorbehouden. Alhoewel geheel buiten onze invloedssfeer hebben wij u onze excuses aangeboden voor het ontstane ongemak. U zult er begrip voor hebben dat wij geen invloed hebben op het weer. Inmiddels bent u in frequent contact met onze directeur zal Cees van Pelt.

Score voor Destin Travel Group: 0.5/5
Beveelt u Destin aan? Nee