Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

Emile

Zeer slechte ervaring

Uw ervaring

Na advies van een adviseur kregen wij andere deuren als besteld. Na overleg konden wij de deuren behouden en nieuwe deuren bestellen met een korting. Alsof wij voor 2200 euro aan deuren gaan weggooien. Natuurlijk hadden we de deuren al betaald dus er was geen discussie mogelijk. Zeker hier niet kopen want als het geld binnen is kan je het bekijken.

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Emile,
Bedankt voor je feedback. Jammer dat je niet tevreden bent, vooral omdat je in onze showroom uitgebreid en zorgvuldig bent geholpen bij het uitzoeken van de deuren. Deze zijn exact zoals besproken bij je afgeleverd.
Bij onze modellen met een asymmetrische verdeling, zoals de AA7600/AA7900/AA8000 en FA-FI2574/2575/2564/2582, worden de horizontale groeven of roeden vastgezet. Dit betekent dat eventuele maatverschillen in het bovenste deel van de deur worden opgevangen. Hierdoor blijven de freeslijnen of roeden bij deuren van verschillende formaten altijd op dezelfde hoogte, in verhouding tot de deurkruk en de v+b/cilinder rozetten. Zo voorkom je dat deze lijnen bij elke deur op een andere hoogte zitten. Heel logisch dus!
Ondanks dat wij overtuigd zijn van de kwaliteit en juistheid van het geleverde product, hebben we je alsnog de mogelijkheid geboden om nieuwe deuren te bestellen met een zeer riante korting. Je hebt dit aanbod afgewezen, maar we willen benadrukken dat we hiermee zeer coulant zijn geweest.
Wij staan altijd klaar voor onze klanten, maar in dit geval vinden wij dat de klacht niet terecht is.
Team Deurmarkt.com - Klantenservice

Score voor Deurmarkt.com: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: 8 deuren