Deskundigheid van de dierenarts
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
Klantvriendelijkheid van de assistente

Linda

Ik vind het best moeilijk om deze vragenlijst in te vullen, omdat ik de ene keer een betere ervaring heb dan de andere keer en omdat ik ook met de ene arts een betere ervaring heb dan met de andere arts. Mijn laatste ervaring was niet goed en dat had te maken met de dierenarts zelf. Ook vond ik de assistente die ik bij de balie aansprak niet vriendelijk, terwijl ik normaal gesproken juist zeer vriendelijk word geholpen. Het is dus een momentopname en mijn antwoorden gelden niet voor alle medewerkers en ze gelden ook niet voor alle keren dat ik contact heb gehad met de kliniek.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

De artsen zijn lief voor en voorzichtig met de dieren.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ik vind het niveauverschil tussen dierenartsen groot. Eén dierenarts stelde vragen, waarvan je je kan afvragen of hij goed had nagedacht over de vraag, omdat het gewoonweg niet mogelijk was wat hij vroeg. Hij was ook onduidelijk over de behandeling, kon geen duidelijk antwoord geven op concrete vragen.
Wat ik echt een punt van aandacht vind, is het berekenen van consultkosten. Ik vind het niet terecht dat als je voor iets komt en twee dagen later met precies hetzelfde komt, omdat er nog geen enkele verbetering heeft opgetreden, dat er dan weer consultkosten in rekening worden gebracht. Soms wil de dierenarts verschillende medicijnen uitproberen, om te kijken wat aanslaat. Dan betaal je al voor verschillende medicijnen en dan vind ik het echt niet kunnen dat je dan ook steeds weer consultkosten moet betalen. Bovendien geeft de dierenarts zelf aan dat hij het dier nogmaals wil zien, terwijl hij hem al had gezien en er geen verandering had plaatsgevonden.

Score voor Dierenziekenhuis Rotterdam: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: