Deskundigheid van de dierenarts
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
Klantvriendelijkheid van de assistente

Aida

Niet echt, ben in laatste 2 wekken meerdere keer geweest met mijn kat (blaasontsteking), heb bijna 1300 euro kwijt geraakt, mijn kat is nog steeds best ziek. Afspraak was als uitslag van kwek van urine binnen is gelijk mijn bellen, maar is niet gebeurd. Hoor vandaag, heb zelf 2 dagen over uitslag gebeld, maar antwoord was, morgen gaat u dierenarts bellen, is niet gebeld, weer vandaag gebeld, weer zelfde, woord morgen gebeld. Mijn kat is derde week ziek, enige wat positief is dat hij is met eten begonnen, maar toen ik was met antibiotica gestopt , advies van dierenarts bij laatste bezoek. Hij gaat achteruit, light hele dag te slapen, plaats erg veel, en is erg belangrijk dier om tijd te helpen. Dus, ik moet weer tot morgen wachten voor telefoon en hoop dat jullie gaat iets doen!!!
Eergisteren bij laatste bezoek dierenarts was actie genomen en rest van onderzoek (bloedonderzoek) gedaan, infuus gegeven. Is echt deskundige dierenarts.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Personeel zijn aardig,vriendelijk…

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Om juiste manier en op tijd handelen

Reactie Dierenziekenhuis Rotterdam:

Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat u niet teruggebeld bent zoals was afgesproken. Dat is niet zoals wij normaal werken, en we begrijpen dat dit erg vervelend voor u moet zijn geweest. Er is helaas iets misgegaan, en we zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurt.
Soms zijn er meerdere onderzoeken nodig om te achterhalen waarom een dier niet meteen opknapt, en dat kan helaas wat tijd kosten. Ik begreep van u dat het nu veel beter gaat, wat fijn is om te horen!
Als u verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Vriendelijke groet,
Team Dierenziekenhuis Rotterdam

Score voor Dierenziekenhuis Rotterdam: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: