N.C. Tak

Geen ervaring

Precies op aangegeven datum geleverd,
Vooraf een mail met behandeling van planten wanneer je ze nog niet direct kunt inplanten

De planten werden naast het huis neergezet. De bezorger heeft niet of misschien 1 x aangebeld, maar dat heb ik niet gehoord. Hij heeft de bestelbon door de brievenbus gedaan en is weggegaan. Bel bij geen gehoor nog een keer aan, want mensen kunnen net op zolder zijn bij de wasmachine, zitten op het toilet of...

Voeg bij de planten per soort nog een bijsluiter voor behandeling per soort; Bijv: schaduwplaats of zon, kalkrijk of niet etc. hoe ver je ze uitelkaar moet planten. De bijsluiter was uiterst sumier. alleen enkele labels per soort. Daardoor moet je tijdens het planten steeds op je telefoon gaan zoeken waar de plant ergens zou kunnen staan.
Als je dit apart op papier hebt staan kun je het eerst even rustig doorlezen.

Ik vond de planten vrij klein en miezerig. Ik schrok in eerste instantie. Ik dacht: Heb ik hier zoveel geld aan uitgegeven? Maar ik hoop dat dit komt omdat het plantjes zijn die je in de lente en in de zomer zult zien opbloeien. Vertel de klant dit, zodat hij weet dat het maar kleine plantjes zijn en niet zoiets als op de foto op de website.

Score voor Directplant.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Verschillende tuinplantjes