Jacco Nagelkerke

Makkelijk en fijn contact met klantenservice, mooi overzichtelijke en zeer ruime keuze aan planten!

Klantenservice en ruime keuze planten

Probeer onderscheid aan te brengen in planten die voordelig via jullie zelf direct gekocht kunnen worden, en duidelijk aangeven welke planten duurder uitvallen door omstandigheden, bijvoorbeeld 'momenteel slecht te verkrijgen' (bij sommige planten staan zulke dure rn onrealistische prijzen, waardoor je nieuwe klanten gelijk wegjaagd)
Ik kan me voorstellen dat sommige klanten een spoed levering zouden willen hebben... maar de levertijd is altijd minimaal 2 weken volgens mij? Als er bij verschillende soorten verschillende levertijd is... dan misschien aangeven categorie 'direct' / 'niet direct leverbaar'/ 'misschien niet leverbaar' etc? Dan kan een bezoeker misschien ook een keuze maken voor wat snellere levering?
Belangrijkste verzoek: bij elke plant hetzelfde kenmerkenoverzicht aan te houden... is er bij een bepaald kenmerk geen duidelijk antwoord, is leeglaten beter dan het geheel weg te laten. Zo zijn er meerdere planten waar je dus geen maximale hoogte van ziet, wintergroen, of bloemkleur etc...
Ook zou de winterhardheid goed zijn om aan te geven. Nu ga ik veelal tijdens mijn zoektochten op jullie website, altijd weer naar appeltern of een andere website waar dan wel de info over de plant goed vermeld staat... zou zonde zijn dat ik of andere bezoekers dan toch via een andere website dan die van jullie de bestelling afronden.
Alle bezoekers beter aangeven dat hun winkelkarretje geleegd wordt na xxx minuten? Ik heb vaak gehad dat ik karretje aan vullen was... paar uur even iets anders ging doen en dan was winkelkarretje weer leeg... omdat ik ook vergeten was in te loggen, zodat het automatisch werd opgeslagen
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee... als bovenstaande iets mee gedaan wordt, dan blijf ik zeker weten nog lang klant!

Score voor Directplant.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Meerdere grote bestellingen