M & M van Duren

Kwaliteit valt tegen
De verzending en het afhalen bij een afhaalpunt is goed geregeld. Het plaatsen van een opmerking bij de bestelling heeft geen enkele zin, hier wordt niets mee gedaan. Daarnaast worden de planten voor verzending niet gecontroleerd. In mijn geval zat er in 7 van de 60 vaste planten niets in het p9 potje. Ook heb ik bewust gekozen voor een grotere maat beuken om een bestaande haag aan te vullen. Bij het bestelproces had ik aangegeven dat ik graag een 10-tal beuken wilde die goed vanaf onderaan vertakt zouden zijn, helaas is dit niet het geval. Achteraf had ik beuken van 60-80 kunnen bestellen. Nu had ik hierover contact kunnen opnemen maar dat was vast op een welles nietes communicatie uitgelopen.

Verzending en afhalen bij een afhaalpunt

Kwaliteit beoordelen, wensen van klant in ontvangst nemen en aantal goede planten nazien. In mijn geval misten er 7 planten (bodembedekkers) in de p9 potten

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de planten niet helemaal aan uw verwachtingen voldoen. Dit spijt ons bijzonder.
Wij proberen altijd rekening te houden met eventuele wensen of opmerkingen, maar wij zijn hierin wel afhankelijk van de voorraad van de kweker. Bij dit soort planten is helaas weinig ruimte voor afwijkende maten en vormen. Bij onze grote struiken en bomen is hiervoor wat meer ruimte.
De "lege" potjes die u ziet zijn vaste planten die bovengronds zijn afgestorven. Deze zullen in het voorjaar weer opnieuw uitlopen. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn voor een plant, dan vernemen we het graag. We geven ook groeigarantie op al onze planten.
Uiteraard mag u altijd alsnog contact met ons opnemen, of foto's sturen via info@directplant.nl

Score voor Directplant.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
10 Beuken en 60 ( 53 geleverd ) vaste planten walt...