Landskroon

Eerste bestelling goed. Tweede bestelling viel tegen

Ruim assortiment van planten en diverse potmaten.

Ik wilde de planten afhalen, omdat het een kleinere bestelling was. Op maandag de bestelling geplaatst. Op vrijdag de eerste mogelijkheid van afhalen. Moest kiezen voor een locatie die verder weg was, omdat de dichtstbijzijnde locatie erg beperkt geopend is. De uiteindelijk gekozen locatie heeft ruime openingstijden. Krijg ik een dag voor levering een mail dat de planten pas vanaf 15.00 uur opgehaald kunnen worden. Ik ga er van uit dat als ik de planten op vrijdag kom ophalen dat ik dit de gehele dag kan doen en dat jullie zorgen dat ze op de dag aanwezig zijn. Ik heb mijn hele agendaplanning om moeten gooien, omdat ik ophalen voor de ochtend had ingepland.

Verder had ik bij de eerste levering mooie planten ontvangen.
Bij de tweede levering bestond de helft van de levering uit een pot met plant voor de helft gevuld met plant en voor de helft gevuld met onkruid.

Reactie Directplant.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw e-mail en het spijt ons bijzonder dat het verloop van de bestelling niet naar wens was. We streven er uiteraard naar goede kwaliteit te leveren. Klopt het dat we nog geen eerder bericht hebben ontvangen over uw bestelling? U kunt ons foto's toesturen naar info@directplant.nl. We kijken graag met u mee.
Klantenservice Directplant

Score voor Directplant.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
siergrassen