Heidi

Opdrukken zijn leuk, maar zodra er iets niet goed is wordt er niet mee gedacht. Er staan geen kleurenkaarten op de site, daardoor komen er misverstanden. Zie dan maar je gelijk te halen. Teleurgesteld dat er niet naar een oplossing gezocht werd.

Reactie Dottig.com:

Beste Heidi,
Je hebt gevraagd of je een aangepaste persoonlijke tekst met naam op een shirt bedrukt kan krijgen. Wij willen klantvriendelijk zijn, dus voor 2,50 extra hebben wij dat gedaan. De tekst die vervolgens wordt opgegeven is zo lang, dat wij aangeven dat dit het hele shirt beslaat en niet echt mooi zal staan. Dat advies is ter harte genomen. Vervolgens konden wij niet vermoeden dat jij het verschil niet kent tussen roze en deep pink shirt. Je hebt ons zoveel gemaild, dan had je dat ook beter even kunnen navragen. Vervolgens vind je het niet mooi staan, maar die keuze heb jij zelf gemaakt. Wij hebben echt op een deep pink shirt bedrukt. Wij hebben er zelfs foto en film van en nu beweer jij dat wij op lichtroze hebben bedrukt? Had jij die kleur als shirt maar gekozen, dan zou zilver daar prachtig op staan. Maar jij koos voor donker roze (deep pink).
Dus je hebt gekregen wat je hebt gevraagd en je bent teleurgesteld. Maar dan moet je teleurgesteld zijn in jezelf dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt in kleur shirt en kleur opdruk.
Wij hebben ook gevraagd welke oplossing volgens jou dan redelijk zou zijn? Maar daar niets meer op gehoord. Het zou toch ook een beetje gek zijn dat wij dan gratis een nieuw shirt moeten aanbieden omdat jij een verkeerde keuze hebt gemaakt?
Groetes, Team Dottig

Score voor Dottig.com: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: