Dromenwinkel

Het goedje werkt op zich maar of het een degelijk, eerlijk produkt is blijft een grijs gebied. Het bestel-en vervolgproces mbt bezorgtijd is/was dramatisch. Het moet uit het buitenland komen (dan gaan er bij mij al bellen rinkelen wanneer de verkoper in geuren en kleuren op zijn website verteld dat het een eerlijk en betrouwbaar product is wat gewoon verkocht mag worden in Nederland )maar het heeft bijna 2 weken geduurd ondanks het vlotte bericht dat het verzonden was. Verkoper reageert ook niet op berichten en of vragen hierover. Al met al, het product is oké maar de verkoper moet absoluut iets aan de algehele klantvriendelijkheid en de snelheid van de bezorging doen aangezien dit absoluut een reden is om het niet weer te bestellen.

Welke producten heb je gekocht? (meerdere antwoorden mogelijk)

DroomSap

Zou je ons product aan anderen aanraden?

Ja

Hoe ben je bij Dromenwinkel gekomen?

Door een reclame op internet of Google

Reactie Dromenwinkel:

Beste Saskia, Op 5 september heeft u gemaild naar de klantenservice van Dromenwinkel. U had inderdaad vragen over de samenstelling van Droomsap en als bron gaf u daarin de uitzending van Max Meldpunt aan. Dezelfde dag hebben we u een mail teruggestuurd met een link naar een artikel die wij hebben geschreven naar aanleiding van de betreffende uitzending. In dit artikel heeft onze apotheker heel duidelijk zijn uitleg gegeven over het veilig gebruiken van Droomsap. U heeft deze mail van ons ontvangen want u hebt deze mail ook op 5 september positief beantwoord.
U zult begrijpen dat we ons dan ook niet kunnen vinden in de ontevredenheid wat betreft de klantvriendelijkheid van Dromenwinkel. Wij hebben u namelijk binnen 24 uur naar tevredenheid beantwoord. Wat betreft de bezorging van uw pakket. We zien in de track en trace dat uw pakket is bezorgd met 6 werkdagen. Onze levertijd is 5-7 werkdagen. Dit communiceren wij ook duidelijk op onze website en in onze mail nadat u besteld heeft.
Groet, Team Dromenwinkel

Score voor Dromenwinkel: 3/5