jcr

Betreft: Zeer Teleurstellende Klantenservice

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben nu al meer dan 7 uur kwijt om mijn bestelling bij jullie rond te krijgen. Dit is ronduit onacceptabel. Het lijkt erop dat jullie ervan uitgaan dat iedereen op jullie tempo leeft en dat iedereen dezelfde onzorgvuldige houding heeft als jullie medewerkers. Laat me je eraan herinneren dat er nog steeds mensen zijn die waarde hechten aan zorgvuldigheid en aandacht voor detail. Misschien is het tijd dat jullie hier ook eens rekening mee houden.

De eerste regel van klantvriendelijkheid is om te luisteren naar de klant en het probleem serieus te nemen. Ga er niet automatisch van uit dat de klant net zo "slim en snel" is als jij denkt te zijn. Toon begrip voor de situatie en stop met het afschuiven van verantwoordelijkheid door smoesjes te verzinnen en klanten met een kluitje in het riet te sturen.

Ik kan hier nog wel even doorgaan, maar het is duidelijk dat een cursus klantvriendelijkheid hard nodig is voor de student of medewerker die de telefoon opneemt. Dit soort amateurisme is onacceptabel, en ik verwacht dat er passende maatregelen worden genomen om herhaling te voorkomen.

Ik zie graag een serieuze reactie tegemoet.

Met onvriendelijke groeten.

de aflevering wordt wel goed gedaan, als er niets wordt vergeten

Score voor Drukwerknodig: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: tegeltjes laten bedrukken