Vertrouwen; Ina Hobbelink Doorduin

Door het instorten was de weg verlegd en heb ik lang moeten zoeken en vragen( tom-tom wist het ook niet) om bij jullie tere4cht te komen. Steeds reed ik de betonnen muurtjes tegemoet. De ontvangst was hartelijk en gelukkig was ik erg vroeg op pad gegaan en kon mijn vliegtuig halen. ( ook spannend of dat wel door zou gaan i.v.m. de staking van de piloten van de vliegmaatschappij waarmee ik vloog.

Meer aanwijzingen hoe bij EazyPark te komen bij zo'n probleemsituatie van een instorting en verder kunt u wel nagaan, zie boven hoe verbeteringen aan te brengen. Een kopje koffie of een glas water, gastvrijheid en service zou wel welkom zijn. Het koffie apparaat ( ergens in een hoekje maar ik zag het op de terugtocht wel bevatte geen bonen dus kon ik geen bakkie maken. P.S de scores zijn niet in te vullen. Er was geen sprake van ophalen. Ik zou nog niet weten hoe anders de auto te parkeren maar ik zou wel mijn verhaal vertellen voordat ik het bedrijf zou aanraden.

Reactie EazzyPark:

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring! Wij betreuren de situatie dat de aanwijzingen die wij hebben gestuurd niet geheel duidelijk zijn geweest. Hier zal opnieuw naar worden gekeken, zodat de volgende keer alles beter moet verlopen. De lege koffie machine was helaas een incident en wordt altijd direct weer bij gevuld.
Graag willen wij u een korting aanbieden van 10% op uw volgende reservering. Deze zal in een email naar u worden toegestuurd.
Het team van Eazzypark

Score voor EazzyPark: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Heeft u extra producten geboekt: