JPruissen

Jammer dat het lang duurt voor ze iets kunnen leveren al 2 keer gebeurt nooit op voorraad de vrouw was niet erg behulpzaam
Jammer

Reactie Electro World Thijssen:

Geachte Jos Pruissen, Jammer dat u, zeker na ons mail contact van daarstraks, nu een review geeft dat mijn medewerker niet behulpzaam was. Iedereen die bij ons werkt is altijd behulpzaam. 100%! Dat u het zo ervaren heeft vind ik niet prettig. Dit omdat mijn medewerker heeft u netjes uitgelegd dat we niet direct konden leveren vanwege de tekorten door de grote kortings actie. Dit is geen ontbreken van behulpzaamheid, maar dit is een eerlijk verhaal. We hadden ook de order kunnen maken en u een uur voor levering bellen dat hij niet op voorraad is. Zo werken wij niet. Een alternatief (wat direct leverbaar was) vond u geen oplossing. Ik heb ook in de e-mail u uitgenodigd om een afspraak met mij in te plannen zodat we dit konden bespreken. Jammer dat u (gezien deze review) hier niet voor open staat. Wij hebben enorm veel voorraad. Echter een actie model wat deze week al 25x verkocht is en daardoor tijdelijk niet op voorraad was maar wel a.s. woensdag binnen komt is een normaal iets. Dus dit is een toevalligheid. Nogmaals zou ik het prettig vinden dat u direct met mij contact zoekt. Wij staan altijd open voor een persoonlijk gesprek!

Score voor Electro World Thijssen: 2/5
Zou je ons aanbevelen bij vrienden en/of familie? Nee