J. Stals

Mijn elektricien heeft mij gewezen op de mogelijke verkoop van een nieuwe groep voor de meterkast, in ons huis zit nu nog een oude groep met stoppen. We hebben dit op de site samengesteld en vanwege een speciale wens van de elektricien nog even gebeld. We werden vriendelijk te woord gestaan en toen ook meteen de bestelling geplaatst. De volgende dag werd alles keurig en ook goed verpakt bij ons afgeleverd, met de aparte specificaties zoals de elektricien het had gevraagd.
Nu rest ons nog het wisselen van de groepskast, waardoor we weer helemaal up to date zijn voorbereid om "van het gas af te gaan" en over te kunnen gaan op inductie koken. Kortom zeer tevreden over de communicatie en levering / verpakking van het product.

Zoals reeds aangegeven, het contact was vriendelijk, onze vraag werd adequaat beantwoord en het product werd volledig naar onze wensen snel en keurig afgeleverd. Daarnaast nog de opmerking en zeker niet onbelangrijk, de prijs van het product was de meest concurrerend van wat wij op de site hebben gevonden.

Score voor Elektramat NL: 5/5
Zou jij dit bedrijf aanbevelen? Ja