Van Winzum

Kort na elkaar 2 bestellingen geplaatst. tweede bestelling afgelopen maandag, 12 okt. rond 17.20 uur afgehaald. Was duidelijk gecommuniceerd prima via email.
Advies laat de medewerker bij de afhaalbalie geen klantcontacten meer doen. Daar is hij niet geschikt voor. Nadat ik mijn naam had genoemd werd bot meegedeeld dat hij daar niets mee kon. Hij moest een ordernummer hebben. Onmiddellijk begon hij geïrriteerd op de tafel te trommelen met zijn vingers. Toen ik op mijn telefoon het ordernummer had opgezocht hield het trommelen uiteraard op. Hij moest het nummer intypen. De volgende keer laat ik het wel weer opsturen.

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Mogelijkheid om bestelde producten af te halen.

Reactie Elektramat NL:

Goedendag,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.

Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring in onze winkel hebt gehad. We zullen dit zeker delen met de mensen van de winkel met het verzoek hier voortaan rekening mee te houden, want wij laten natuurlijk liever een andere indruk achter.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Yuri van Elektramat

Score voor Elektramat NL: 3/5
Zou jij dit bedrijf aanbevelen? Ja