A. van der Molen

De snelheid waarop de airco's geplaatst konden worden.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Ben zeer teleurgesteld in de afhandeling van mijn verzoek om een monteur langs te sturen. Bij 1 van de airco's hoor ik een bijgeluid. Na mijn melding op 29 augustus is er een monteur langs geweest. Hij gaf gelijk te kennen dat hij weinig verstand van airco's had, hij zei dat cv's zijn specialiteit zijn. Eerst zei hij dat er lucht in de airco zat, toen lag het aan het filter. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik de 'Windfree' functie beter niet gebruiken kan. Deze functie was notabene de reden van de adviseur om voor deze airco te gaan! Volgens de monteur was ik verkeerd voorgelicht. Hij zou een specialist regelen. En airco's maken nu eenmaal geluid zei hij. Op 30 augustus heb ik weer gebeld met het verzoek een monteur met verstand van zaken te sturen. Ik kreeg het antwoord dat het erg druk was. Ik zou teruggebeld worden. Op 12 september had ik nog niks gehoord, weer gebeld. Ik zal terug gebeld worden, tot op heden nog niks gehoord. Ben best wel boos en teleurgesteld. Zolang er niet een monteur langs geweest is, betaal ik de rekening niet, dit heb ik ook aan de telefoniste doorgegeven.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een airco? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Let wel, voor deze ervaring was mijn score hoger geweest. Neem de klant serieus. Stuur een monteur met kennis van zaken. Dat het druk is, daar kan ik begrip voor hebben, maar informeer de klant dan tussentijds.

Reactie Energiewacht Airco:

Beste mevrouw van der Molen,
Het spijt ons zeer te horen dat uw ervaring met onze service teleurstellend is geweest. We begrijpen uw frustratie en waarderen uw gedetailleerde feedback. Het is niet de bedoeling dat u zo’n lange wachttijd ervaart zonder de juiste opvolging. We zullen deze zaak intern bespreken en zorgen voor een betere communicatie en expertise van onze monteurs. We zullen contact met u opnemen, zodat we dit probleem kunnen oplossen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons.
Team Webcare Energiewacht

Score voor Energiewacht Airco: 1/5