Henk de Blois

Bij bezoek na plaatsing even doorvragen of er nog andere zaken aandacht behoeven op gebied van CV en luchtafvoer.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

mijn ervaring is dat het bedrijf betrouwbaar overkomt en hun afspraken na komen. Ook houden zij de klant op de hoogte voor aankomst monteur.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Het geduld en het vakmanschap van de monteurs

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Geachte meneer de Blois,
Dank u wel voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.
Tijdens het advies gesprek checkt allereerst de adviseur o.a. de rookgasafvoer, hij geeft toestemming of alles veilig is voordat een nieuwe Cv ketel kan worden geplaatst.
U kan ervan uitgaan dat veiligheid onze hoogste prioriteit heeft. Ook de installateurs zijn daarop bedacht. Mocht u toch nog vragen hebben verzoeken wij u om deze samen met uw postcode en huisnummer door te geven per e-mail, via webcare@energiewacht.nl.
Bij voorbaat hartelijk dank, en veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel
Energiewacht, Team Webcare

Score voor Energiewacht CV-ketels: 4/5