A.Lankhuijzen

We zijn tevreden,maar ik vond het wel jammer dat ik niet goed had begrepen dat ik via de mail ons contract had moeten verlengen.Nu zijn we maandelijks 10 euro duurder uit dan bij de eerste aanbieding.

Het zou fijn zijn als het voor ons als oudere meteen telefonisch zou zijn geregeld.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en onze medewerkers!
Ik kan me voorstellen dat het wellicht een teleurstelling geweest moet zijn wanneer je een iets scherper aanbod bent misgelopen. Natuurlijk is een aanbod op maat ook altijd telefonisch door te nemen om je vervolgens toe te kunnen sturen. Wellicht is het dan ook voor jou prettiger om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice wanneer je overeenkomst aflopende is. Dan zijn de medewerkers bij ENGIE meer dan bereid om alles goed met je door te nemen en je hierbij van dienst te zijn. Ik hoop toch dat je uiteindelijk tevreden bent met de overeenkomst die je nu hebt. Voor al je vragen hierover kan je van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur terecht bij onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66.
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: 1jaar