Kwaliteit van het artikel
Levering

G

Best een slechte website. hij ziet er slick uit, maar er moet veel gedownload worden, voordat de pagina weergeven wordt (waarom geef je de pagina niet veel eerder weer, en laat je het downloaden van de foto's in de achtergrond doorgaan. kijk voor de lol eens hoe ze dat bij Bol.com doen... ). Dat is okay op een desktop (alhoewel het daar ook irritant is), maar op een telefoon is dat echt crap (en ik gebruik vooral dat laatste).
Daarnaast was de betaling echt een nachtmerrie. Ten eerste was het erg lastig om te vinden waar ik mijn kortingscode in kon vullen, om de korting te krijgen. daarna wilde ik betalen via Ideaal, en dat wilde pas na 3 keer lukken. De eerste keer leek ik wel mijn bankapp te krijgen en te betalen... maar toch weer niet. 2de keer ging het direct al mis. derde keer ging goed. (wat dat betreft heb je geluk dat je coole shit verkoopt, meestal ben ik veel eerder weg).

Wat bij het betalen overigens erg verwarrend was, was dat na het selecteren van de bank, een vinkbox tevoorschijn kwam, dus onder mijn bank, om de voorwaarden e.d. te accepteren:
1) geen verwijzing naar de voorwaarden, en
2) waarom moet ik bij jullie de voorwaarden voor mijn bank accepteren.... dat heb ik al lang gedaan (snap ook wel dat ze van jullie waren... maar dat is niet wat door de plaatsing gesuggereerd wordt).

Score voor ESSENZA HOME: 2.5/5
Zou u ESSENZA HOME aanbevelen? Nee